Data e postimit: 2014-08-20 15:00:30
Lexime: 2573
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Sa lehtë ,aq vështirë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Miku shumë lehtë bëhet armik,kurse armiku i vjetër vështirë bëhet mik !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
''Vullneti i madh... rrugën e gjatë e bën të shkurtë ,vështirësinë ta bën lehtësi,qëllimin që ke arritshmëri ''?!...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehtë e sa vështirë Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume, u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje. U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
Autori: x person · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a te vazhdoj ta ushqej me idenë se nuk ka ndodhur asgjë.Si nuk te kuptova një herë,si nuk ti pashë ato sy te trishtuar te mbytur ne deshperim. Unë gjyk...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Mos i merr gjërat me frikë, Edhe kur ti, gabo të gabosh Është njerëzore një gabim i, Falet çdo, njeriu por kur ti Perseri me te njejtin gjë ti, Vepron mos harro ,se personin Tjetër e, lëndo.2-Shaka bëjnë Një të vërtet gjithmon ...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Plagët e shpirtit s'shërohen lehtë
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com